VARNING! Filmen kan ostadkomma skratt :D

Förlåt för det tagit sån tid! Men det är nämligen så att jag kom hem typ kvart över nio och sen krånglade mitt youtube konto. Men iaf idag så ösregnade det! Åskade och blixtrade också! Då sprang jag, Nina, Gerardo och Anton ut i regnet! Jätte härligt :D Imorgon ska jag och Nina träffas. Men det alla väntat på! Nina när hon ska ta sprutan.

Kanske lägger upp mig sen men jag var inte hälften så rolig för det känndes inte ett  skvatt för mig :O
HAHAHA Jag kan inte sluta skratta åt videon!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, så rolig:)<33

2010-05-12 @ 22:11:05
Postat av: Julia

Nina..... stackars Nina.... min gjorde int ont :P

2010-06-20 @ 22:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0