Sorry för min oaktivitet!

Heej!

Jag vet jag vet... Jag har varit oaktiv för att vara jag!
But there is always a reason. I'm siick! Mått bra när jag vaknat men när jag kommit har jag mått skit.
Har haft feber precis men nu pallrade jag iväg till datan. Idag i skolan såg vi Zozo. Handlar om en libanesisk pojke som utsätts för lite dåliga men även bra saker. En film värd att se!
Asså tänk att saker som händer i filmen (vill inte avslöja för mycket) händer varje dag medans vi sitter på datan och spelar spel, eller när vi är ute med kompisarna o.s.v. utan att vi tänker på det.

Nu börjar jag nog bli lite varm igen, så Adioos !

Love Gabby<3
http://www.sweden.se/upload/Sweden_se/english/articles/SI/2008/Swedish%20film%20starts%20rolling%20again/Sweden_Zozo.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0