Sista inlägget om ESC ! :D

Heej!

Grattis Tyskland! Oj oj oj... Israel dom hamnade mycket dåligare än vad jag trodde :O
Men jag tycker synd om honom för han sjöng jätte falskt på en bit... Tror det blev hans fall.
Danmark fattade inte jag varför dom kom bra ? Dom hade sån stark "Carola fläkt" att dom nästan flög av scenen + låten var inte alls bra! Men iaf grattis Tyskland. Fast jag tycker inte dom skulle vunnit, för hon kunde ju egentligen inte sjunga? Håller fast vid att Grekland eller Serbien skulle vunnit! Eller inte Grekland för dom skulle inte ha råd att ha en ESC. Undrar hur många länder dom skulle lånat av då :p

Nu ska jag platta håret för jag måste göra det i 3 dagar varje morgon och jag får inte använda klämmor eller snoddar på 3 dagar!
Sen om ett tag ska jag gå och köpa present till Alice som har bowling kalas idag. Är på datan men jag hör ESC
reprisen så jag ska lyssna på Israel när dom sjöng falskt (AA).

Love Gabby<3
http://3.bp.blogspot.com/_Kw2OYypu5uc/S8MJmE31WxI/AAAAAAAAAN8/WldjwcqJXvg/s1600/Lena_Meyer-Landrut_087.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0