Prince of Eurovision ?

Heej!

Har inte orkat idag men så fort jag får chansen imorgon ska jag lägga in bilderna ;)
Jaa... Sverige kom inte vidare. Första gången i ESC historia för Sverige. Vet att jag framstått som en ESC nörd..
Aa , kaanske jag knarkat låtarna i ESC en anniing mkee ;$$ Men vissa e skiit härliga.
Som Greklands riktigt svängig. Men asså alla ska ju höja sin låt en tonart. För er som inte förstår betyder det
att man sjunger den en nivå ljusare. Hallåå ? FAALSKT! Israels Harel Skaat sjöng ju helt falskt.
Det fanns några söta/snygga också i tävlingen , då är det ju ännu bättre... Neej skoja bara!

Men nu lämnar vi ESC för stunden ;) Imorgon gäller det ju! Idag såg vi Prince of Persia. Den var riktigt bra.
Fast fyller inte år än! Tack för alla fina presenter jag fick! Riktigt fina smycken och gott godis ^^


http://cache.gawker.com/assets/images/9/2009/11/500x_pop.jpg
Love Gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0