Politik, in my ... Book ?

Heej!

Jag har faktiskt chillat med läxorna (H).
Övat lite på läxförhöret om nån politik ;ss jag ska inte bli någon Göran Persson eller Fredrik + jag vet väll redan vad som är emot lagen och inte ? Neej du vet jag tror man kan gå runt och stjäla och skjuta folk?
Liksom COOME OON! Ibland förstår jag inte dom onödiga ämnena. Okej, politik och det är viktigt men t.e.x.....

Skolans val t.e.x. ? Vart vill dom komma. Det finns redan elevens val, räcker inte det. Eller känner lärarna att eleverna får för mycket makt då. "All makt åt folket" står det ju i den dära förbaskade regeringsformen.
Smiile Magdalena jag har lärt mig :D

Love (en trött och irriterad) Gabby<3
ser ni likheten ? :D
Kanske blir nästa fredrik anyway

http://ilsemarie.files.wordpress.com/2007/08/fredrik.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0