Lämna en kommentar och jag lämnar ett tips ;)

Heej!
Jag tror inte att det alltid är så jätte kul att bara höra om mitt och ninas liv?
Kanske skulle det var kul om man fick lite tips och råd? Jag skulle tycka det iaf!
Jag ska prata med Nina och fråga om man inte kan lägga ut lite tips om smink kläder och sånt.
T.e.x vilken mascara som ger bäst volym eller längd osv,

bio tips och andra vardags tips. Om Nina går med på det så ska jag nog börja med tips om mascaror för det är ändå något som dom flesta tjejer använder inom 12+ åldern. Kanske mindre men genomsnittet ligger nog där :)

Lämna en kommentar om vad ni tycker !



Love Gabby<3

Kommentarer
Postat av: Adela=)

Skulle vara kul om ni la ut dagens outfit:)

2010-05-14 @ 19:04:21
URL: http://adelastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0