Kvälls Inlägg

Idag sover min systerdotter Ammi över och min syrra! Vi hade det mysigt. Tittade på tv och mumsade i oss kladdkaka ^^
Jag hade lite tråkigt mot slutet nu när alla förberedde sig för "sängdags" så jag höll på och sminka mig.
Vet det är lite sent men jag gillar make-up och sånt så jaa det blev såhär nu , hahah!
Imorgon har jag inget planerat. Vill ut men ingen verkar kunna.
Något tips på vad man kan göra?
Iaf här kommer bilderna jag tog på mig, fail men man måste bjuda till!
Den andra är flipp bild!


Love Gabby<3


Kommentarer
Postat av: Adela=)

Fan va fin du är gabbi;O Haha kan tänka mig hur vacker du kommer bli om 5 år:D<3333

2010-05-14 @ 18:52:22
URL: http://adelastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0