Kaallt!

Heej!

Råkade ta bort mitt inlägg jag skrev innan! Idag har jag varit med Nina och Elin.
Sen när jag och Elin gick till en lekplats så kom Nina där och Elin skulle hem så då var jag med Nina.
Verkligen sjukt kul att träffa Elin igen efter ett helt år , kanske t.o.m. 1,5 år!
På skolgården såg jag och Elin två fiskmås ägg. Skolan kommer förstöra dom efter som ifall dom kläcks
kommer fiskmåsarna attackera alla barn om dom går nära. Tkr det känns lite taskigt men...

Just nu känner jag mig inte bra. En förkylning är på väg och jag är helt kall. Kan knappt skriva för mina fingrar
är helt stela och kalla! Förlåt för att jag inte laddar upp dagen outfit men jag mår inte så bra har ingen energi.
Så outfiten kommer imrn + morgondagens outfit!

Love Gabby<3
http://www.bd.lst.se/publishedObjects/10008630/Skboet.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0