Internet shopping på Ellos.se :D

Heej!
Jag gick in på www.ellos.se och hittade jätte söta sommar klänningar och andra sommar kläder!
+ dom hade 25% rabatt på det man beställer! :D Om ni vill komma direkt till sidan så
klicka på bildlänken som finns om ni scrollar ner lite. Glöm inte bli medlem för då får man tydligen 50% rabatt :O!
http://www.miashopping.com/images/ellos_image.jpg
Jag älskar verkligen att shoppa :) som alla som känner mig vet och att internet shoppa är inte helt fel det heller!
Just nu så är jag på datan och chillar lite. Ska nog pyssla om mig extra mycket lite senare och koppla av.
Ska göra ansiktsmask, fotbad och lite sånt. Ibland är det härligt att bara ha en  "koppla av dag".

Vi hörs senare :D

Love Gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0