Fortfarande Migrän :(

Heej!

Jag vet, jag vet ingen bild på mig nu heller ;/ Men detta är ett snabb inlägg. Kommer skärpa mig med start imorgon.
Men man måste ju inte ha bild på sig själv hela tiden.. Eller? Jag har iaf andra bilder, på annat :D
Just nu sitter jag på datan ENBART för att jag ska skriva redovisningen.

Jag har tagit migrän tabletter men jag har fortfarande sjukt ont i huvudet! Jag har iaf förberett redovisningen men jag vet inte om jag klarar att gå till skolan imorgon. Kan inte bedömma det nu eftersom det är ju om jag har huvudvärk imorgon som jag inte kan gå.

btw ska redovisa om Taylor Launter <3
Han är sötast!
Oj glömmde tacka min syrras man för han fixa vår header Hahha!
Tack så jätte mycket!
http://img2.timeinc.net/people/i/2009/database/taylorlautner/taylor_lautner300.jpg
Love Gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0