Nej jag är inte läskig :)

Heej!

Jag kom hem för en stund sen. Har varit med Aaliyah och Alice idag. Vi träffa en sån konstig kille ?
Bryr mig inte om han ser detta. Men asså jag svär jag har en gåva att se EXAKT hur en människa är.
Inte bara personligheten utan liksom... Äsch kan inte förklara. Jag hade rätt, han var konstiig.
Han sa olika namn hela tiden. PHAHAH han sa han var chilenare men yeey han likna en chilenare :S
Först han sa: Halv kurd, Afghanare, Irakare, Chilenare. Sen jag bara tittade han i ögonen och släppte inte blicken och sa: Jag har en gåva att se rätt igenom människor. Sen han blev helt nervös ^^

Ska bara förklara mig att jag blir inte helt konstig varje gång jag träffar nya människor. Men det finns en liten historia varför det blev såhär som jag inte tänker ta upp ^^

Imrn blir det Nina och på måndag blir det Liseberg! Ska bli sjuukt kuul !

Love Gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0