Morgon inlägg

Heej!

Ja... Jag vet bloggpaus bla bla bla! Asså guud jag klarar det inte :O Jag kan inte ha en blogg paus.
Vill kanske dela med mig av musik som jag hört osså kan jag inte det för att vi har blogg paus.
Men vi kan ha på detta sättet istället att ibland är det pauser. Tills Nina kommer hem.

Igår var jag med Alice och köpte ett par örhängen. Vill köpa fler stora örhängen ;)
Vaknade halv nio! Av att hunden skällde för min mamma gick nog till jobbet + min morbror ringde ?
Lite för tidigt. Men då gick jag upp för jag kunde inte somna och satte på MTV. 

Då hörde jag Billionare och just nu är det någon låt med Lady Gaga ? Typ Alejandro.
Hon är bra men ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0