Läkarbesök 2 ggr :(

Heej!

Idag har det ju varit skola som vanligt. Fast det var riktigt stressig dag för mig! Eftersom jag inte var i skolan igår
var jag tvungen att städa ur mina skåp idag och fixa i ordning alltid inför sommaren. Igår var jag hos doktorn och
tog en bild av hjärnan eller hur ska jag uttrycka mig? Hm... Asså det är för att se om man har migrän.

Har ni sett House? Typ om dom ska ta foto av hjärnan så lägger dom sig på sån maskin eller jaa...
Och sen åker dom in i maskiinen och... Ska hitta foto på det på google... Vänta ;)

http://writingqueen.files.wordpress.com/2009/02/ct-scan_computerized_tomography.jpg


Sådär :) Så ser den ut. Sen tog jag sprutan mot Hepatit A eftersom jag ska till Turkiet om 2 dagar. Den känndes inget men bara efteråt. På tal om 2 dagar. Nu är jag 13 och två dagar. Fyllde år i förgår!
Idag iaf gick jag till läkaren igen! Jag tog något som kallas stick test. Man ser om man är allergisk mot något.
Det är ingen spruta utan olika små vassa grejer som man stoppar in i huden och gör ett liitet hål.
Sen efteråt gick jag och handlade shorts, ett linne och en jätte gullig rosett ^^

Love Gabby<3  PS. Ni får ha tålamod och vänta tills lite senare idag med att se kläderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0