Ett långt inlägg!

Heej!

Ska bara nämna att det gick inte att ladda över från min tillfälliga mobil eftersom den andra blev stulen (;ss).
Kunde inte hitta bilderna! 

Men iaf :D Det började med att vi träffades på centralen och sen åkte vi till Göteborg. Sorry alla göteborgare
men er dialekt tar kål på en :( Man pallar inte höra den än mer än 2 dagar!! Poss :** :D

Anywaay... ja sen åkte vi paddan. I lisseberg åkte jag och Nina först Lisebergbanan. Den var inte så läskig.
Men favoriten av alla karuseller blir nog ändå... Kanonen! Jag gick in i spökhuset med Gerardo, Adriana, Kevin och Anton. Jag hängde på Anton hela vägen :P

Stackars! Men det var riktigt läskigt ! Dom hade sån damp också för att man inte gick i ett led.
Sa till ett spöke: Är detta ditt jobb ? För det är inte ett så vidare bra jobb ;/

Yeey, att stå och skrämma barn och sminka sig som några freaks varje dag. Allas dröm ? Erkänn nu ;)

Ska inte skriva alla detaljer ;) men sen blev jag utestängd från mitt hotellrum Nina kan få berätta mer :D
hoppas inte magdalena ser detta ! För då är vi illa ute !

BTW! Idag var jag på studentfest hos min kusin som jag inte träffat på 2 år.
Hans pappa (min morbror) är på wikipedia!

L<3ve Gabby Raawr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0