Lite Lycka och Repriser

Heej!

Jag inte att ni var här;)

Hahaha. Sitter och tittar på gamla avsnitt av Desperate Housewives på kanal 5.
Det jag inte gillar med sommaren är att alla program får säsongs uppehåll :(
Men ibland går det bra repriser på TV och har man tur är det sånt man inte sett!
När Adelas mamma och pappa kom gav dom mig och min mamma lite presenter från Irland (där dom var medans Adela skulle hälsa på mig).  Dom gav min mamma "Irish Breakfast Tea" och "Milk chocolate Shamrocks".

Har ingen aning vad Shamrocks är tror det är fyrklöver (?) eftersom chokladen liknar fyrklövrar.
Jag fick ett jätte gulligt halsband med en torkad fyrklöver innuti som tydligen ska ge tur lycka och m.m.
Men nu ska jag visa bilder på vad jag fick istället.

Oj just det. Ska träffa Nina klockan 2 på Mobilia men vi ska även ses på Fredag ;)

Love Gabby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0