Heej igen <3

Heej!

Nu var det verkligen ett tag sedan jag skrev ett nytt inlägg. Men nu när Nina är tillbaka antar jag väll att vi börjar igen.  Jag tyckte det skulle vara roligt att "inviga" vår blogg igen med en rolig video som jag har gjort med min
kusin och min kompis Adela som har nämnts tidigare i bloggen. Men jag kan ju börja med att berätta lite om mina dagar.  Andra dagen när dom hade kommit hit på torsdagen så gick vi till Entré och jag små snattade lite.
Nää.... Inte riktigt....

Sen har jag även visat dom ett shopping center som kallas Triangeln. Igår så såg vi Shrek. Den var stört skön!
Kanske låter barnsligt för den är tecknad men det stämmer inte alls! Den var jätte rolig. och det var också vuxna
som var där och tittade.     Men nu kommer en video av oss.

Love Gabby<3


Kommentarer
Postat av: Elin :)

Bästa videon jag sett :D:D:D

fAN VA BRA !

När blir det premiär på bio ???<3:))

2010-07-26 @ 16:11:05
URL: http://nikkiochelin.blogspot.se
Postat av: Adela=)

bästa filmen;)

2010-07-26 @ 18:14:49
URL: http://gordonstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0