Gäspanden och några tips

Heej!

"God Morgon". Vaknade för en halvtimme sen ungefär så för mig blir det morgon.
Var uppe väldigt sent för att fixa med kusinens blogg + att jag ville inte sova :)
Jag kom på en grej! Kommer ni ihåg när jag och Nina hade tips och sånt?
Daamn giirl vi har inte gjort det på ett tag nu! Så... Jag tänkte komma med ett tips som många frågat om mig om.

Många kommenterar att: "Ååh, så len hud du har". Så jag tänkte komma med ett tips om hud.

Många (tjejer iaf) bryr sig om sin hud. När vi får en finne så är vi ett steg från självmord (vissa är sådana faktiskt inte jag ;)). Något jag gör för att hålla min hud fräsh och len är att göra Neutrogena åtminstone 5 dagar i veckan fast man kan/ska använda den varje dag men den funkar ändå. Sen gör jag ansiktsmask ganska ofta också.

Kanske någon gång i månaden men det stod på baksidan av ansiktsmask förpackningen att den ska användas en gång i veckan. När ni väljer ansiktsmask var noga med att välja någon där det står Moisterizer (svårt ord att stava!).  Välj inte lera bara för den verkar cool.


Det var mina tips hoppas dom funkar
Love Gabby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0