Fransk Manikyr

Heej!

Angående den nya designen är den bara tillfällig! Det blev nämligen ett litet problem med vår förra, men det är snart fixat. Jag har fixat en ganska cool funktion nämligen att man kan översätta bloggen till det språk som passar en själv. Jag har även gjort så att ni kan trycka på bild länken och kontakta oss.  Igår så fixade jag naglarna... Det blev en aning misslyckat haha! Fixade även Adelas naglar och jag tyckte dom blev riktigt fina :)

Idag så åkte kusinerna och moster hem :( Men Adela är kvar till onsdag :D som tur är.

Här kommer en bild på naglarna från min sugiga webcam

Love Gabby<3


Kommentarer
Postat av: adela=)

Fin ny header ni har!=)

2010-07-26 @ 18:13:11
URL: http://gordonstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0