Nina(L)

Heej!


Idag var en rolig dag tycker jag! Först träffade jag Nina på Mobilia och vi satt där och fikade lite kladdkaka.
Sen gick vi in på lite affärer och Nina stötte på sin mamma :) Sen gick vi typ 10 varv runt om i Mobilia utan
att ens tänka på det och bara pratade. Men sen mötte jag på min syster och Ammi. Då var jag tvungen
att följa med Ammi till toan för Kattis (syster) hade precis köpt mat och om dom gick ifrån skulle dom ta undan
maten.  Men så är det när man är moster ;)

Men sen ringde vi på Daniella och åt pizza hos henne.

Asså när jag satt och åt den dära irländska chokladen blev jag ehlt plötsligt sugen på något salt ?
Har ni läsare märkt att förra inlägget blev jag sugen på varm choklad och nu salt.

Om det ska fortsätta såhär måste vi nog lägga ner bloggen ;/
HAHAHA skrämde jag er där ;) Nej skämt åsido.

Love Gabby<3

VET JAG BLEV FAIL !!


Kommentarer
Postat av: Helena :)

Vilen fin blogg ni har. Och gud va söta ni är !!

2010-07-29 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0